Wypracowana zostanie listy rekomendowanych kompetencji, kwalifikacji i efektów kształcenia oraz obszarów i kierunków kształcenia istotnych z punktu widzenia potrzeb kształcenia zawodowego i kontaktów ze szkołami zawodowymi na poziomie RSW NSZZ „S”.
Stworzone zostaną indywidualne plany rozwoju następujących grup kompetencji : kompetencje osobiste kompetencje poznawcze kompetencje instytucjonalne kompetencje społeczne- Karty rekomendowanego wsparcia
Stworzony zostanie wzór indywidualnego wsparcia w zakresie niwelowania oporów przed aktywnym udziałem i pracach instytucji dialogu, pobudzania motywacji i autonomii w działaniu na rzecz kształcenia zawodowego.
Stworzone zostaną karty kompetencyjnej zawierającej definicje kompetencji, poziomy spełniania kompetencji, pożądane zachowania .
Powstaną macierze kompetencji i profil kompetencyjny uczestnika dialogu społecznego niezbędny do podjęcia aktywności w obszarze kształcenia zawodowego.
Wsparcia i konsultacji indywidualnych od maja 2025 udzielać będzie mentor regionalny, mentorzy lokalni oraz doradcza.